Tisdag

Publicerad 2008-03-18 21:28:06 i Allmänt,

Var verkligen tråkigt att åka till skolan idag.. bara snö på baken när jag trodde att våren/sommaren var på ingång häromdagen. Men jag hade tydligen helt fel...
Hände inte nått speciellt i skolan idag mer än att Monir är världens skönaste, stört skön grabb! Synd bara att han ska vara hos oss i fem veckor fast dom sista tre veckorna skulle han inte vara här. Ja, jag fatta inte heller när han förklarade det för mig. Men han menade att han skulle vara med oss i klassen. (Han är vikarie)
Efter skolan åkte jag och jessica med våra hungriga magar till vårat älskade place, olviven! Det slank ner en sallad för min del. Med lite mat i magen fick vi igång våra tröga hjärnor så vi kunde plugga lite matte eftersom vi har prov imorgon, känns som att allting sitter nu ifall. Eller jag får hoppas på det. För som sagt, annars blir det hej konsum med karro i framtiden, och det vill vi ju inte.
Mot kvällningen cyklade jag hem i kylan och tog mig en varm dusch, hur skönt som hellst. Pappa hade även fått en ny bil idag så vi åkte på en prov tur med den, även jag fick övningköra. Det gick väll som det gick, jag är inte så värst van med bilar en så länge. Men det kommer får jag hoppas på, annars lever ni faligt i trafiken om jag är på vägarna!
Och så självklart satt jag som fast klistrad i soffan för att kolla på gossip girl, hur bra som hellst. Synd bara att man måste vänta ända till maj för att se mera... aya, jag överlever får man hoppas på.

Hörs da!

äny;

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela