Tisdag

Publicerad 2008-03-25 11:24:00 i Allmänt,

Det känns så skönt att vakna upp och inte veta vad som kommer hända idag, faktist. Jag känner att en sådan dag är väldigt nyttigt för mig just nu. Eftersom jag alltid är sån som inte kan leva i nu:et utan ser alltid framåt och nått måste hända hela tiden. Men idag lutar jag mig lite tillbaka och ser vad dagen har att erbjuda.
Sitter just nu fortfarande med pyamasen på och en toffs mitt på huvudet. Ska gå och göra mig en näringsrik frukost och sedan hoppa in i duschen, ska nog ha en ro-om-mig-själv-dag idag. Då jag gör mig lite fräch genom att ha ansiktsmask, raka benen som är vällbehövligt, skrubbdush, smörja in mig. Ja.. allt som ingår.
 
Ha en bra dag!

äny;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela