vi ses i nagiala!

Publicerad 2008-03-25 23:00:37 i Allmänt,

Dagen började med att jag hoppade in i duschen och allt vad jag gjorde för att pyssla om mig själv. Har även lagt mitt smink på hyllan för att låta huden andas lite ett tag. Känns faktist hur skönt som hellst att gå utan smink, jag har lärt mig att se mig på mig själv utan make up.
Runt 5 tiden kom karolina till mig och vi bara låg och slappade och snackade om allt möjligt. När vi senare gick ner och tog oss en kopp options med plopp, riktigt gott faktist. Senare begav vi oss till hammar där vi gick över till hanna där även emilia var, hemma hos hanna spelades det djungel-buzz, väldigt trevligt. 
Senare inpå kvällen vart vi alla så trötta så alla gick hem till sig. 

Fick även reda på att farmors älskade hund tina avled ikväll, den hunden var speciell. Tina var den som gjorde en glad när man kom på besök. Allt kommer bli så tomt utan henne. Men det är bäst att du får bosätta dig hos änglarna istället för att gå och ha ont, jag tänker på dig! Även väldigt mycket på farmor, hur hon kommer att klara sig utan sin älskade! Tina var allt för henne. Hunden är som sagt människans bästa vänn. Tina var min bästa vänn!

Allt kommer på en och samma gång, jag undrar vart detta kommer att sluta? Tror jag tar ett uppehåll från bloggen pga att jag inte mår så bra över allt som har hänt... Känns bara som ett hårt slag i ansiktet. Ingen vinner på detta, allt är bara förjävligt tråkigt att det skulle ha blivit såhära.

image29

tack för mig för några dagar, veckor, månader, år.. jag vet inte när jag återvänder!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-03-26 20:00:39

Snälla rara älskade lilla flicka.Om du bara visste hur mycket jag älskar dej.. Det gör mej sååå ont att du mår dåligt.. Jag vill verkligen INTE det.. men mycket som sker i livet kan man inte styra.OM jag kunde skulle jag göra ALLT för att undvika det vi går igenom just nu.. men det går inte.. JAG kan inte styra över det,hur mycket jag än vill..GLÖM aldrig att jag finns här för dej. ALLTID!!!Hur mycket du aldrig kan ana.. och tillsammans med dej och storebror ska vi fixa detta tillsammans o så småningom ser vi lite ljus i tunneln , det kommer att bli tufft en tid framöver,men hoppet av tro att till slut blir allt bra får vi inte glömma...Och för att få lite kul att tänka på går vi snart till nån som hjälper oss till semesterresa till Italien---VI behöver verkligen detta att se fram emot.Och skit samma om pengarna tryter Vi ÅKER ÄNDÅ..För vi behöver detta...Jag älskar dej Anna ..FR. mamma..

Postat av: KimJ

Publicerad 2008-03-27 23:20:40

shiit har du :D

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-03-28 15:52:58

Gullunge då. Finns här för dig. För dig, din mamma, din bror och för Peter. Jag älskar er verkligen. Och jag vill verkligen inte att du ska må dåligt! Du vet att jag finns i huset brevid 24/7 det är bara att du kommer över, när du vill. Eller så kommer jag till dig, när du vill. Älskar dig Anna, glöm inte det! Du är bäst!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela