1 maj.

Publicerad 2008-05-01 22:22:40 i Allmänt,

Jag hade ingening att äta hemma så jag drog med jessica till mcdonals på wåxnäs. Blev en big mac, den satt fint. Vi insåg även att max är mycket bättre och man får mer för pengarna på max än på mcdonals. Mätta och belåtna åkte vi hem till jessica och kollade lite på liseberg.se och verkligen drömde oss tills vi åker. Jag är som ett litet barn innan julafton. Jag längtar så det pirrar i kroppen! Även om man åker till liseberg typ varje sommar så är det endå lika roligt att vara där. aya nog pratat om liseberg!
Vi tyckte även att jag skulle sova hos jessica eftersom vi ska fynda på veromoda imorgon bitti. Så jag sitter hos jessica nu, hon kollar på något dåligt på tv. Vi ska hitta på något roligt nu, som tex leka med cedrik hennes lilla valp som är bara någon vecka gammal. Den är sååå söt, jag vill också ha en valp hund. Fast jag ska ha en båtsman hund när jag blir stor, så de så! :)

äny;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela