5 av 5 toasters

Publicerad 2008-05-28 16:14:39 i Allmänt,

Känns riktigt skönt att vara klar med alla i skolan eller nästan ifall. Det är bara ett matteprov jag ska göra sen är allt jobb och slit från min sida som jag lagt ner under mina 3 år på mörmoskolan över. Kan inte mer än att säga att jag är stolt över mig själv, att jag har klarat av mörmoskolan och har höjt mig i många ämnen. 
Ska leka med lisa senare, ska bli kanon kul! :) 
Origentering imorgon också, faktist är jag riktigt pepp nu. Man vet aldrig vad som händer med massa galna elever springandes i skogen tillsammans med bara karta och kompass (som jag inte förstår mig på..)

                                              (Benjamin i våra hjärtan! )
      

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Joakim Forsberg

Publicerad 2008-05-28 16:24:20

ah herregud, denna benjamin ;D

Postat av: julia

Publicerad 2008-05-28 18:24:06

svar: ja, ja vill ju det. men vem var det som sa att man blev jätteorange av soldusch om man tog för mycket? ;o har hört även det...
känns det inte lite onödigt med soldusch, dåra?

benjamin är mannen!

Postat av: stina

Publicerad 2008-05-28 22:52:27

hahah går ju inte annat än älska killen! :d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela