9D-ream team, oslagbart!

Publicerad 2008-06-01 01:27:29 i Allmänt,

Det är nu bara 11 dagar kvar med världens bästa 9D-ream team klass. Det har gått så oerhört fort sen vi satt första gången tillsammans i 7:an. Jag minns den dagen som den var igår. Jag vill inte lämna alla, men nån gång måste man tuvär.. Jag kommer sakna allt och alla. Tänk att aldrig känna dendära känslan av att tycka skolan var rolig att gå till för att man skulle träffa världens underbarste klass som fick en på sånt glatt humör oavsett om man hade vaknat på fel sida.
Vi har varit med om så mycket i 3 år tillsammans. 9D är och kommer alltid ligga ett snäpp över alla, så är det bara ingen kan ta den platsen ifrån oss för tillsammans är vi oslagbara!
Jag har fått såna oerhört bra vänner för livet.
Den som jag mest ska tacka för all hjälp och sköd är ingen mindre en karin, hon är verkligen värd en första plats. För om inte hon fanns så skulle hoppet på skolarbetet vara noll. Så om du läser detta karin så ska du veta att jag värde sätter dig till max, du är guld värld. Finns inte ord för hur glad jag är för all hjälp!
Måste även säga att jag är stolt över mig själv hur jävla mycket jag har slitit i timmar och dagar, jag har höjt mig en hel del och haft humöret uppe kan inte säga något annat än att jag är stolt över min insatts i dessa 3 åren.
Kommer sakna rasterna då man gick in i blått-arbetslag endast för att säga att man letade efter en penna men ville bara vara där inne och prata med lärarna.
Jag finner inte ord för hur det känns inom en när man vet att man det inte är långt kvar tills vi alla går skilda vägar.. Man räknar ner tills sommarlovet men endå vill man inte för jag vill inte lämna klassen!
Men nån gång måste man, tuvär...

En bild säger mer en tusen ord.

<3
image72

kommer sakna våra konstiga ideér tillsammans, jessica!
För det var alltid jag och jessica fick skulden för allt..

image73

Nog den roligaste idrottslektionen på is på länge.
image74

En enda sak som jag verkligen inte kommer sakna är skolmaten, dock korvstroganoffen kommer bli lite saknad, men bara lite! :)
image75

Tre ord räcker, mina brudar knäcker!
image76

Att ligga ute i gräset tillsammans var något man njöt av!
image77

Glöm inte bort återträffen om 20-30 år. Jag är på, är ni? :D

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-01 10:25:36

jag måste bara skratta lite, anders på näst sista bilden :D

Postat av: jessica

Publicerad 2008-06-01 16:25:47

jävlar vad jag komemr sakna 9dream team!
sitter här och gråter, den här klassen vill man verkligen inte lämna!

och anna, jag hoppas att våra sjuka ideer fortsätter när vi börjar gymnasiet.

älskar dig

Postat av: julia

Publicerad 2008-06-01 18:01:03

som fan att jag är på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela