be strong

Publicerad 2008-05-31 00:26:07 i Allmänt,

Mitt 'framtids prov' kändes hyffsat bra idag, gick ifrån med en lättnad ska jag säga er! Hoppas bara att det går som jag vill och att jag får de resultat jag vill ha på måndag.. ska gå hela helgen och grubbla över det. Men jag tror det är lungt.. hoppas jag!
Kändes verkligen inte som fredag idag heller, så skolan gick rätt snabbt. Annars brukar man tänka att man vill bara sluta för att man har hela helgen framför sig. Men idag kom jag på att det var fredag när näst sista lektionen var. Jag stannade även kvar till tio i 4 idag i skolan för att göra klar min shorta i slöjden. Bara små detaljer kvar så är jag klar sen, känns skönt.
Gick över till lisa när jag kom hem där sofie hade anlänt till sverige dagen till ära, riktigt trevligt att träffa henne och hennes norska jenta! :) Hon hade ju även fyllt år så släktingarna kom dit också.
Kvällen slutade att vi satte oss och kollade på gamla foton när vi var mindre, tänk vilken skönhet vi var när vi var mindre! ;)
Nej.. ögonen har träffat på jon blund.. känner mig helt slut i kroppen också. Bäst jag går och tar min skönhetssömn och vaknar med nya äventyr imorgon! :)

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela