det är sommar!

Publicerad 2008-05-27 18:20:24 i Allmänt,

Vilken himla härlig dag, solen fick oss alla på strålande humör.
Tycker att det är väldigt segt i skolan nu sähär i slutet när man är klar med allt. Men tur är väll det att det är den sista seriösa veckan nu, så man får väll ligga i. Nästa vecka blir det lite mera aktiviteter och så sätts ju även betygen, när dom är satta så dansar eleverna på borden!
Var fint väder när jag kom hem så jag satte mig i sommarsolen och åt sallad made by äny! :) Även pluggade på musik provet som jag tänkte göra imorgon, så jag får det gjort.
Även so redovisning om 1990-talet.
Tog en pause från pluggandet och läste frida tidningen istället, ska sluta prenumirera på den och övergå till veckotevyn istället. Frida har blivit så tjatig så står det samma saker i den hela tiden..
Ska ut och gå med karolina nu, ska blir skönt.

image67
(min enormt goda sallad)
receptet är hemligt..

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-05-27 18:28:45

Salladen ser mer än smarrig ut Anna:)
Så jobbigt att ligga i nu det sista.. jag orkar inte!
Rätt det :) Veckorevyn in my heart!:pp
Gossip Girl ikväll, det får vi inte missa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela