fredag, och helgen är räddad.

Publicerad 2008-05-23 20:50:04 i Allmänt,

En sån underbart härlig fredag det blev. Solen bara steker och man känner att sommarlovet är snart här.
Åkte hem till jessica efter skolan där vi kollade på kläder på hm som vi hittade snygga bikinis och klänningar som fick bli våra inköp, dom kommer de i juli men jag får stå ut.
Fick även mina smycken som jag ska ha till balen idag, så nu är allt fixat och klart in i det minsta detalj. Bara dagen som jag väntar på! :)
Tog sedan en moppe tur lite här och där, träffade på lite trevlia prickar på vägen. Det slutade sedan med att vi satt på mörudden och åt kladdkaka och drack festis. Jag frös så där blev vi inte långvariga utan åke hem till jessica.
Jessica skulle göra massa andra saker så jag åkte ut med julia och emilia istället. Cyklade runt lite för att kolla om någon rolig prick var ute, men det var dåligt med det. Så vi åkte hem och käkade, ska sedan vara mera senare. Får
se vad som bjud på då, säkert något roligt. För det är ju julia och emilia vi snackar om! :) 

                                            
 
annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-05-23 21:02:38

OM! vi bjuder på en massa, alla borde se upp!
fina kläder, btw. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela