fullspäckat!

Publicerad 2008-05-22 21:45:58 i Allmänt,

Min tordag har varit helt fullspäckad, men jag gillar sånt när det finns något att se fram emot och att det händer någonting hela tiden.
Hade praktist prov i hk:n idag, gick super bra. Och mina dill-köttbullar blev en hitt bland många! (jag lyckades igen, yes!) Nu tänker ni säkert? men hallå, dill i köttbullar? ja, det är supergott! Ni måste prova! 
Det finns ju inte så mkt att göra i skolan nu heller så på studietiden idag gick jag bara runt och inte gjorde nått, var helt onödigt att vara kvar i skolan och inte göra någon nytta. Så jag fick sluta ca 1 timme och 30 minuter tidigare, gödd. Karro hänge med mig hem en snabbis för även hon hade inget kvar att göra. Vi lirade guitar hero som var år sen man spelade kändes det som, hade nästan glömt bort det. Minns vilka nördar vi var på guitar hero och skröt om att vi spelade på hard och även på expert. Även våran guitar hero hand ;) haha!
Jessica kom även sen efter att hon hade slutat i vanlig tid. Karro åkte hem och jag och jessica åkte vidare till moppe shopen, jessica är nu en stolt ägare till en moppe! (wihooo!) Vi åkte vidare till bergvik där vi var fullt oseriösa och inte det minsta normala! Vi var ju trots allt glada över att en moppe väntade på oss där hemma. Hittade mig ifall ett linne och hårspänne. Även lite småsaker som är nödvändiga! Vi drog hem till jessica igen där vi åkte ut på en moppetur. Kan väll inte påstå att jag är så värst insatt i mopeder men jag körde bra, visst jessica? hö-hö!

annamaria;

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2008-05-23 21:29:50

Hahaha, volym-ögonsugga och volym-läppglans ;D hahah så jävla bäst videor :D:D:D

"är det här gasen?"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela