ge oss vårat sommarlov!

Publicerad 2008-05-21 15:39:42 i Allmänt,

Dagen i helhet har varit helt okej. Kändes nästan som att hoppet var nere där ett tag när jag fick reda på mitt betyg i bygga bo som jag inte alls blev nöjd med, sånt är så tråkigt att man har kämpat jätte mycket med en sak för att man vill höja sig och gå ut med bra betyg, och man verkligen lägger ner sig.. men i slutet så lönar den tiden man laggt ner på arbeten inte något.. ååh, jag blev så arg!
Men tur var väll det att jag fick ett sms av mamma där det stod att vi ska till italien den 3 augusti som snabbt fick mig på bättre humör och min dag blev riktigt bra med ett leende på läpparna.
Känns verkligen att sommarlovet är snart här, faktist bra 3 veckor kvar. Blev nästan i chock när jag fick reda på att det endast är T-R-E veckor kvar, vart har all tid tagit vägen? Känns som att jag gick i 7:an igår.. Såklart är det blande känslor att lämna mörmoskolan, men jag ser det på den ljusa sidan. Livet går som sagt vidare. Mot infokomp! :D
Skrev just klart so:n som vi ska ha redovisning på måndag. Skrev om Deceniumet 1990-talet, där estonia katastrofen var min punkt att skriva om. Känns lite läskigt att åka med tallin båten tvärs över på öppet hav mot tallin i sommar, men jag får inte tänka på estonia då, men jag kommer nog inte ha någon tanke på skolarbete i sommar! För jag ska njuta och ha kul, utan några jävla skoluppgifter eller den minsta tanken på skolan.
Ska ut och gå med min ipod nu som jag får ha för mig själv nu ifall, tack för det. Annars är patrik tjuven som vill dunka i takt med musiken i min ipod, men jag är snäll :) 

( bilden är från skolavslutnigen i 8:an.
 nu blir det sista gången vi sitter tillsammans i kyrkan innan vi är fria.
 kommer sakna 9D-reamteam, mest)

       image59

annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-05-21 17:43:25

är det du eller du som ska hjälpa mig med bloggdesignen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela