godafton

Publicerad 2008-05-01 13:24:56 i Allmänt,

Det var valborg igår, det var super kul. Grillning blev hos sofie först med matilda, jessica, jenny, kim, sofie och jag. Mys på hög nivå!
Jag fick sedan min önskan igenom och åkte till lövnäs och kollade på brasan även träffade folk där.  Sedan cyklade vi runt lite överallt. Väldigt trevligt ifall.

Just nu sitter jag och försöker boka tågbiljetter till göteborg eftersom vi ska dit den 21 maj med klassen. Men det går inte alls bra eftersom jag inte fattar någonting. Får nog vänta med det tills måndag istället då vi gör det tillsammans i klassen så jag itne bokar ett tåg upp till umeå iställlet ellet nått. Utan vi vill vara säkra att vi kommer fram på rätt ställe.
Får se vad som händer idag, jessica skulle komma förbi lite senare när hon hade kommit hem från stugan. Jag ska försöka hinna med och ut å springa idag, får se hur det blir.

äny;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela