hello sunshines!

Publicerad 2008-05-03 22:42:25 i Allmänt,

Det är redan lördag och mitt 4 dagars ledighet känns som att den bara har flygit förbi. Någon sovmorgon har jag ifall inte fått, har ställt klockan på 9. Men inatt hoppas jag att få sova ut och vakna utvilad imorgon.
Mormor, jag, mamma och moster åkte till töcksforsshoppingcenter i morse och shoppade lite. Hittade mig en söt vaniljvit klänning på bikbok som får bli min avslutningsklänninng. Även 2 par björnborgpants. Åkte och hämtade kycklingar som moster skulle ha med sig hem så vi fick lite underhållning på vägen hem. Tur nog så var dom väldigt tystlåta endå, dom var ju bara så kyklignar. Fast vissa stunder kunde dom att få till ett pip.
Åkte sedan hem till öa igen och jag sa hejdå till dom och gick över till lisa. Där blev det grillning och mys! Love you fise!

äny;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela