hurtiga or not....

Publicerad 2008-05-15 20:13:57 i Allmänt,

Hade studiedag igår, den spenderades med lite städning och sedan jessica. Gjorde världens godaste lasange, made by äny! ;d Åkte ut på en cykeltur senare och träffade på julia, som henkade på.

Torsdag idag alltså, brukar vara sånadära tråkiga och långa dagar. Men just denna dag så gick det fort och var rolig. Varför vet jag inte? Vi fick ifall sluta typ en halvtimme tidigare, kanske var därför!
Blev hem och stressa gärnet för att klockan 4 skulle jag vara klar med badkläder för att åka till badhuset och simma några längder med julia, jessica, emilia och karro. Men kanske inte var så bra att vi åt på donken efter, det var den träningen det.. :p  ha-ha.

Puss på M,D,P för att ni finns, jag vet att ni läser detta! Jag älskar er! <3

annamaria;

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-05-15 22:11:24

Jag är också himla glad att du finns ...hur skulle jag annars orka..jag är så tacksam att vi har så kloka, fina,förstående,hjälpsamma och pyssliga barn.. som nu är ungdomar och på god väg rätt in i livet..jag är så stolt över er och var verkligen rädda om varann för det finns inga som är så värdefulla för mej... ni är mitt allt..så sköt om er och glöm aldrig att jag älskar er...

Postat av: jessica

Publicerad 2008-05-17 23:02:46

VA GO DIN MAMMA ÄR MOT DIG!
började närstan grina här jag läste hennes kommentar, hahah vet inte varför men ändå, du känner mig jag är lite sådär konstig.

btw, lasangen var G8 och då menar jag på svenska ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela