jag <3 solen

Publicerad 2008-05-07 21:38:33 i Allmänt,

Säger bara älska vädret som är. Man blir så glad av det. Det var därför en mysig skoldag ute i solen idag. Dock blev det inte så värst mycket gjort på lektionerna, men vi hade ju en inställd lektion och en med vikarie. Så that´s it.. Satte oss ifall ute med gitarrerna och spelade hej vilt i solen.
Åkte in till stan med karolina efter skolan, gick en liten runda på stan och sedan vidare till free sun för att sola våra bleka kroppar. För det är ju nu man vill vara brun och fräsh.
Åkte hem igen och degade framför tv. När sedan ludde fick med oss ut på en moppe tur till vattnet. Det var mysigt.
och jag hoppas att karolina överlevde hemresan, det var lite hemskt. Tur att det gick bra!
Jag borde igentligen göra massa annat nu en att sitta och skriva detta inlägg. Som att packa, duscha osv. Åker ju imorgon, ska bli hur mysigt som hellst. Så jag hinner ej blogga imorgon. Men nu får ha det bäst här hemma utan mig. Och sakna mig inte för mycket.. hä-hä. Nejdå, jag kommer ifall sakna er! Men det ska även bli skönt att få komma bort lite från allt och bara få andas lite ren luft istället för avgaser!

(hade vi talang eller hade vi talang?
enu en gång, tack alla fans!)

image45

annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-05-07 21:56:24

kommer du inte till skolan i morgon? ;O

TALANG 2009, here we come! jag menar... alla applåder vi fick där ute, helt otroligt!

Postat av: emilia

Publicerad 2008-05-07 22:20:13

Kommer du inte till skolan imorgon? :O
Du får ha det så bra ifall vi inte ses innan :)
Puss söti!:)

Postat av: jessica

Publicerad 2008-05-15 13:58:21

jag är bättre än anki på wow ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela