kärleken till musiken.

Publicerad 2008-05-26 20:43:42 i Allmänt,

Tänkte tipsa er mina kära läsare med lite bra musik, enjoy! :D


Petter har blivit bättre och bättre, jag har fasnat för denna låten. Den säger så mycket.  



Detta är en såndära låt som man får ur sig allt inom sig. Får mig att tänka på saker som man har gått igenom.


Vaför jag fasnat för denna låt kan jag faktist inte svara på. Men dom har rätt.. Allting kommer lösas igen, det gör det alltid! :)


jag vet inte hur många jag får emot mig nu, men jag diggar amy. Specillt thank you, den har jag spelats mycket kan jag lova! ha-ha.


Denna låten har betytt så otroligt mycket för mig.
Vi alla har våra motgångar, när jag då lyssnar på denna låten för jag mig att tänka om. Att alltingt kommer att bli bra tillslut, för det blir det alltid.
Denna låten ska spelas på min begravning, så är det bara!



annamaria;

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2008-05-26 21:07:49

Petter och den med Hillary Duff är ju föör bra!

Postat av: Jennie

Publicerad 2008-05-27 07:01:38

svar; hehe den va as god oxå ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela