Livet är en komedi för den som tänker.

Publicerad 2008-05-24 14:25:24 i Allmänt,

Det var verkligen hur skönt som hellst att sova ut idag. Vaknade vid 2, ojoj. Kanske lite väll sent för att vara mig men det var ifall skönt. Kom ju hem ganska sent igår eftersom min kjedja på cykeln hoppade så patrik och oskar fick vara offren till att hjälpa mig, tack så jätte mycket killar!
Ikväll ska jag till min farbror som har fyllt 30 år så där blir det partay tills natten blir ung hoppas jag på! :) Ska ifall bli super kul att träffa mina kusiner och andra släktingar! :) Mer om den kvällen återkommer jag med imorgon.
Solen är framme idag, det gillar vi. Ska nog gå ut och lägga mig i solen med en bra tidning. Innan jag gör mig iordning inför kvällen.
Ha en bra lördag!

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela