love shopping.

Publicerad 2008-05-04 15:39:38 i Allmänt,

Känns som det enda jag har gjort under dessa 4 dagars ledighet är och ränt på stan och shoppat. Vilket jag älskar! Så det är inget dåligt med det. Kan lägga upp lite bilder på mina fina inköp om ni vill.
Det är alltså söndag idag. Och varmt å skönt också, så jag har faktist gått i shorts och linne dagen till ära. gud så härligt. Var även på stan idag också, då jag hittade mig ett par vita skor till avslutnigsklänningen, lite salvor på apoteket och en bysthållare som jag kan ha under ballklänningen. Nöjd med mina köp även idag! :) Har väll några små detaljer kvar att köpa innan balen och skolavslutningen men det får bli längre fram.
Farmor har även fått världens sötaste hundvalp som hette torrest, guuuuud så söt den var. Blir nog att åka till farmor oftare nu kanske! :) he-he.
Nu ska jag gå över till lisa, vi ska vara ute i soooooooolen! :)


vårjackan.                   trosorna

     skorna, bysthållare, salva.  skorna igen.

Avslutningsklänningen vill jag inte ladda upp, blir lite mera suprise om ni får se den då jag ska använda den.
                                                              

annamaria;

Kommentarer

Postat av: camilla [ G l o s s y ]

Publicerad 2008-05-04 15:48:21

snygg jacka :) ha en bra dag

Postat av: Karin

Publicerad 2008-05-04 15:50:53

bästa finnmedlet, hehe. har det själv (;

Postat av: julia

Publicerad 2008-05-04 20:33:09

snygggggggt anna! : D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela