ojsan!

Publicerad 2008-05-26 16:47:19 i Allmänt,

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men det hände en rätt så typisk anna sak imorse när jag skulle cykla iväg till skolan.
Hade ju återläsning så jag var rätt stressad och så märkte jag inte att det var punka på framdäcket och det var svårt att svänga. När jag kommer ut på vägen så var det som att styre fasna så jag bara ramla omkull.. HA-HA. Fick skrapsås och ett mindre köttsår på knät och handleden är det en väldigt liten stukning på. Men jag överlever! ;d Skolsyster fick plåsta om mig när jag kom till skolan!
Så skulle det vara väldigt gullig om någon själ där ute kan berätta vart min mobilladdare är, den är helt spårlöst borta. Jag får panik, för min mobil är min högra hand. Jag kan inte leva utan den!
Saknar även min bästa, lisenfisen! ♥

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-05-26 18:04:27

Otur, med både mobilladdaren och trillningen med cykeln :/ Men det går bättre ska du se Anna!:)

Postat av: nathalie

Publicerad 2008-05-26 20:10:06

Tack :) dem hittade jag på h&m ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-26 20:13:53

Svar: Okej. alla tre var fina =) jag har dock inte beställt någon än ;/

Postat av: Zhara

Publicerad 2008-05-26 20:17:08

åh tack:)

fin blogg du har!

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-05-26 20:53:11

Jag saknar dig med, jätte mycket

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela