orientering med dream team!

Publicerad 2008-05-29 12:48:19 i Allmänt,

Det stod orientering på schemat idag, kanske den sista origentering i hela mitt liv (?) Körde ifall gärnet med Julia, Emilia och Jessica, dock la jessica av redan vid kontroll 6. Men jag, julia och emilia kämpade vidare och fick ihop alla 14 kontroller, ett bra jobb av oss tjejer!
Cykelfärden hem var lika jobbig den eftersom jag tog sällskap med patrik, david, friberg, jessica och lomi.. Där vi hade cykeltävling.. så ni kan gissa om mina krafter är nere i bott nu..
Ska strax åka iväg till jessica där vi ska bege oss till oliven och äta deras enormt goda sallad :) Sen kör vi igång med att tvätta och mecka med cyklarna! ;) När vi ändå snackar cyklar så vad tror ni inte händer påväg till kilene? Precis, min kjedja hoppar enu en gång, men eftersom jag och emilia är så bra så fixa vi det lätt som en plätt.
Plugga är även ett måste idag eftersom jag har ett prov som hänger på min framtid imorgon! Jag fixar det nog, annars vet jag inte vad jag gör! :)
Nu kurrar min mage riktigt mycket så bäst att jag cyklar bort till jessica.

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela