sätt händerna i taket, såklart!

Publicerad 2008-05-02 14:05:23 i Allmänt,

jag vaknade upp brevid jessica imorse. Vi hade ställt klockan för att åka iväg när stan öppnade. 
Det var sjukt mycket folk på veromoda så vi orkade knappt vara där inne. Kön gick typ som en båge nästan enda ut. Hittade heller inget roligt där inne så vi vandrad vidare mot h&m där jag hittade mig en vårjacka för halvapriset, hade kostad 400kr innan men jag fick den för 200 kr. Så nått fynd har jag ifall gjort idag, känns bra! Kan lägga upp bild på den senare, kanske!
Vi tog oss sedan en fika på melckers, smarrigt. Åkte hem till ön igen runt 1. Och nu sitter jag här och är väldigt hungrig. Ska göra mig iordning något att äta strax. Sedan kommer mormor och moster hit och övernattar hos oss, länge sen man såg dom! Ska bli sååååå kul att träffa dom igen. Imorgon ska jag, mamma, mormor och moster åka till töcksfors och shoppa lite, ska kolla efter skolavslutningskläder, hoppas att jag hittar något.
Nej.. min mage ropar efter mat, nog bäst att jag lyssnar på den.



äny;

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2008-05-02 16:08:31

min mat ropar efter mat? ;D
rätt niciga bilder vi tog igår.
btw, du glömde lite grejer hos mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela