sommarkvällar är så underbart..

Publicerad 2008-06-01 00:41:21 i Allmänt,

Idag har det varit en såndära typisk sommardag som man inte ville att den skulle ta slut. Har varit typ 27-29 grader max! Jag bara älskar´t. Har bara varit ute hela dagen lång, men jag ska försöka komma ihåg min dag så gott det går..
Cyklade ifall in till wåxnäs med lisa, sofie och mari runt 11 på förmiddagen dock blev det en hel del omvägar (känner du dig utpekad sofie?) haha. Köpte oss lite smått och gott på wåxnäs sedan åkte vi vidare in mot staden för att äta glass på pråmen!
Juste, en sak jag måste berätta för er. Påväg till wåxnäs vad kör jag inte över om en ORM!!!! Gissa vem som skreck och hjärtat slog i 180. Jag är så enormt rädd för ormar så det finns nog inte ens en människa som är räddare en jag, eller jo det är klart att det gör..
Solen stekte på oss när vi cyklade och smart som jag är så hade jag en t-skirt på mig och har nu en riktigt fin bonbränna.. Den försvinner imorgon om det är soligt och fint.
Väll hemma på ön igen la vi oss och stekte i solen, underbart. Jag och lisa badade även med vattenspridaren på studsmattan, riktigt härligt och avsvalkande, precis vad vi behövde.
Lisa skulle bort mot kvällningen så jag drog vidare till Lovisa där även karro var. Sen kom emilia och hanna som hade varit och bada. Så vi drog till mörudden så emilia, hanna och lovisa fick bada. Jag och karro var åskådare! :)
Vi drog vidare hem till patrik där jhon, forsman, per var så killarna beställde pizza och vi tjejor grillade. Hampus, Jocke, Kim och  Dyrman kom senare på kvällen så vi tog oss en lite promdenad för att hitta på något att göra.. Slutade med att vi satt i patriks uterum och pratade om allt möjligt. Även lite gäspningar blev det en hel del ;d

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela