tack P och M för helgen!! <3

Publicerad 2008-05-11 14:57:18 i Allmänt,

Borta bra men hemma bäst, det ligger att en sanning i det ordspråket. För nog är det att hemma bäst!
Har både varit en shopping helg och en slapp helg. Men det har varit en helt underbar helg för mig, jag har haft mer en super kul. Inte haft någon hemlängtan heller, kom när jag åkte i en överhettad bil påväg hem. Har haft fint väder hela helgen borta på väjern där stugan låg (nära smögen). Han även med att få ett första dopp i havet, som sedan avslutades i en varm bastu. Kan berätta mer när jag har fått bilderna av P, ni ska bara se hur mysigt det var.
Kan lägga in lite bilder från shoppingen, enjoy!

        


1. Boddy scrub, kroppssmör och läppbalsam från the body shop.
2. Linne från vero moda
3. Friis and company väska från MQ.
4. Ipod shuffle från siba.
5. 5 par leggins
6. 3 par björn borg trosor.

annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-05-11 21:19:56

haha, same lipbutter as me! :)
plus att jag har provat det där linnet från vero moda och plus att jag också har dom rosa och gröna trosorna. :)
fina shoppinggrejer, anna!
hoppas du haft det bra på kusten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela