upp mä tummen!

Publicerad 2008-05-13 16:41:07 i Allmänt,

Låg i underläge rätt rejält idag.. fick både maskrosor, gräs och bläckpenna ritad i ansiktet när jag låg på gräset och dom höll fast mig. Ni kanske känner er träffade julia, emilia och jessica? ;)
Kanske var värd det som ni säger.. eller ifall så är vi rätt kvitt nu! Man måste väll få ha lite bus för sig ibland också.
Fick även reda på nationella i matte, där jag inte tänkter lägga en kommentar om.
Sitter just nu hos lisa som befinner sig i duschen nu. Vi ska strax cykla ut till sommaro för att kolla på fotbollsmatch.
Jag är ifall ledig imorgon, riktigt skönt att äntligen få sova ut. Har inte sovit ut på tusen år känns det.. Kroppen säger väll ifrån snart om jag inte får sova, så a-dagen imorgon tackar vi för.

annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-05-13 18:52:26

hähä, busbusimus! :)

Postat av: jessica

Publicerad 2008-05-15 12:09:32

svar:jodå det var super mysigt :D
du får följa med nån dag?

Postat av: julia

Publicerad 2008-05-15 13:53:57

vinäger á la äny;
mmh, det fräter fint i min näsborre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela