you´re love

Publicerad 2008-05-17 10:30:07 i Allmänt,

Jag tror nog aldrig att jag har varit så trött och sleten som jag var igår. Vaknade vid halv 8 och var super trött men jag slängde på mig mjukis och drog till skolan endå, till mina sötisar!
Trött hela dagen i skolan var väll inte så värst kul, men det gick! Åkte hem och vilade lite sen hängde jag med mami till farmor för hon skulle klippas. Hon blev gullig i sin nya frilla. La mig och vilade lite hos farmor också. Sen drog jag och mami hem igen, gjorde oss i ordning sen vidare till stan för att äta mat på casanova. En italiensk resturang, så vi fick lite försmak på semestern. Verkligen super gott!! Blev även panikkul i slutet, men äsh. Äventyr är bara roligt ibland! ;d 

Regnar idag.. Jag känner mig inte så värst utvilad för jag vaknade av att regnet slog mot fönstret. Kollade lite på gustav 2 förut, haha vilken katt alltså! Får se vad som händer senare, min mage känns tom och ekar så jag borde ge den lite frukost. 
D kommer även hem idag, har saknat honom.

annamaria; 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-05-17 18:08:24

haha roligt vare ;)
Men nu är du med mig och jennifer:) WIHO(L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela