combat <3

Publicerad 2008-11-19 21:55:46 i Allmänt,

Phuu.. Dagens combat pass tog mina sista krafter totalt. Även fall det inte var madde som var instruktör så var det jäkligt jobbigt endå. Så otroligt skönt att gå ut därifrån och känna hur svetten bara rann av mig.
Jag avrunda det hela med att springa av mig det sista på rullbandet när det var dax att hoppa in i duschen.
Yogan hoppade jag över idag.. spickar nästa onsdag?! Den som lever får se..

Imorgon ska jag på synundersökning och jag ber till gud att jag slipper glasögon. Men enda bra saken som jag går dit för att jag sedan får övningköra!!! :)
Fast utan några nära-döden-upplevelse, tack. Jag har redan varit utsatt för en och det räcker. 

 


annamaria;

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-11-20 08:35:39

Ta´t lugnt tjejen...Du kommer att bli en jättebra bilförare och sen ska man ha lite spänning i livet!!Du fixar detta galant och jag önskar dej lycka till med detta stora steg in i framtiden...Älskar dej....Kramar...

Postat av: soffan

Publicerad 2008-11-20 12:28:19

åh anna, jag är avundsjuk på dig som får köra combat! :/ visst var jag snäll som drog med dig på passet? du är skyldig mig en tjänst ;L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela