drygare dag får man leta efter..

Publicerad 2008-11-19 15:29:45 i Allmänt,

Nog den drygaste dagen på länge.. Kändes verkligen som klockorna hade stannat. För när klockan var 11 så trodde jag att den var 3.. Åh, drygt. Har plågat mig igenom den dryga dagen. Lökigt är det rätta ordet, för det är precis vad det har varit..
Massage stolen fick mig att pigga upp lite, känns som vi snart är stamisar inne på life för att endast sitta i massage stolen! :p

Jag har heller inte hittat mitt satskort, jag får panik! Det kan ju inte bara försvinna... Aya, får fixa mig ett nytt.
Sitter just nu och försöker tagga till mig lite inför dagens combat pass med madde! Sjuukt roligt.
Rätt sugen på att testa yoga passet efter det.. fast det återstår att se om jag ska köra det eller inte.
Annars så har jag väll inte så mycket mer på hjärtat.
Mer än att jag saknar min andra halva..

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela