hoppas hoppas!

Publicerad 2008-11-13 23:12:18 i Allmänt,

nej, nej och åter neeeej.
Håller jag på att gå och bli sjuk? Det vill jag verkligen inte. Känner mig helt slö och orkelös i kroppen som man känner sig innan man blir redigt förkyld osv. Har även asont i halsen när jag sväljer. Får verkligen kämpa ner de när jag sväljer..
Hoppas det bara är något som vara i någon timme så jag känner mig frisk och pigg imorgon. Då det väntas en myskväll, den vill jag inte missa! :)
Annars då.. Jag har världens träningsverk i hela kroppen efter combaten igår, jises madde du rockar!! :D Gått och blivit minusgrader och tråkigt väder ute vilket suger.. jag vill ha sommar! 
Men oj vad jag klagar känner jag.. 

Fick mig ifall ett härligt skratt i slutet av skoldagen idag när vi skule gå på bussen då jessica trycks mot rutan, haha! 
Skolan ja, den var ju riktigt dryg idag.. Kändes som alla klockor hade stannat och vi aldrig fick gå hem. 
Jag hade tänkt mig att köra ett corepass på sats men när jag tänkte efter så har jag redan världens träningsverk i både mage o rygg och kände mig raslig så jag tog en vilodag. 
Åkte istället hem till karro där vi pratade å pratade å pratade.. vi hade så mycket att discutera. 
Vi drog med oss julia ut så vi tog en promenix runt hammar tillsammans, mysmys. Men kallt som attans.. 
Nej, här slutar jag för idag. Jag är så trött så jag vill bara sova nuuuu. 
Natti natti. 
Btw. Sista sluta-tidigt-dagen imorgon. Inte 12 på fredagar längre utan 3.. jag lider! blääää...


annamaria; 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela