inte så lyckat..

Publicerad 2008-11-17 21:23:23 i Allmänt,

En dålig start på veckan kan jag ju redan nu säga. Om man bortser från buss resan i morse med lisa, vilket betyder att vi kan åka buss tillsammans på måndagar också! :) perfa!
Väll i skolan var det engelska som stod först på sheamat, great.... naaat.
Nej, där blev det helt fel och allt bara sög.. Kanske dagens lunch kunde få mig att vända min dåliga dag. Köttfärsås och spagetti, nja. Duger..
Efter lunch var det matte som är världens tråkigaste ämne! Jag kände mig så trög idag och fick hjärnsläpp hela tiden.. Men va fan, det ska väll inte vara så svårt att få in det i hjärnan. Blev nästan rädd för mig själv över hur dåligt det gick idag.. Nya tag nästa gång!
Dagen var inte slut än.. Eller jo, skolan ifall.

Karro följde med mig hem ett tag. Vi myste med tea o options till levande ljus, kollade på oth och bara softade.
När det var dax för mig att åka in till staden igen för att köra järnet på combat.
Skulle ta upp plånboken och räcka fram träningskortet, men? va nu.. kortet är borta?? Väldigt knepigt. Dom på sats hade det inte, mamma hade det inte, jessica som hade hand om min plånbok i helgen hade det inte.. Va f*n!!! Väldigt olikt mig att lägga ur det från plånboken. Aya.. fick gå endå.
Dagens combatpass var inte alls roligt.. Camilla var inte alls så bra. In med madde för jises vilken power man får av henne. Så jag var inte så motiverad under passet utan kändes nästan som att vi lekte där inne.. tråkigt.
Jag får mig en tankeställare om jag sa halv 8 eller halv 9 till mamma att hon skulle hämta mig. Jag menade att hon skulle komma halv 9 men jag hade sagt halv 8. Så när jag kommer ur duschen står hon i omklädningsrummet och har stått utanför och väntat på mig i en timme, stackare! :p haha.
Aya, vi fick oss ifall några goa skratt.
Nu ska jag vända upp och ner på hela huset för att hitta mitt jäkla satskort, önska mig lycka till.



Bjuder på en fin bild från min födelsedag. 
I lööv you sweetie!


annamaria;

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2008-11-17 22:38:40

madde är lätt bäst!! galen kvinna! GRYM! :D men vi har en madde jr här i norge å, hon är svaaajnabra hon å :) så du får komma o testa henne å :)

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-11-18 23:20:18

Sötnosarna på bilden där!:)

Hoppas du hittade/hittar ditt satskort!



PUSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela