lördag

Publicerad 2008-11-09 00:31:20 i Allmänt,

Ingen sovmorgon här inte. Jag drog med sofie och emma på ett combat pass i 90 minuter. Behöver jag säga vilken träningsverk jag har?
Gick hem till pappa där vi gjorde hemgjord pasta med kyckling, mums!
Kroppen bara skreck efter sömn för jag var så trött så åkte hem en stund och vilade lite. När jag sedan skulle möta upp elin och maja för att umgås med dom ett tag.
Drog hem för att käka och softade framför oc när karro kom och gjorde mig sällskap, mys!

annamaria;

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2008-11-09 20:17:58

jeefla skoj att du blev mä o träna tösa.. träningsvärken är GRYM bara..gaaaad! hann aldrig ge dig nån hejdåkram så jag skickar en här! KRAAAAAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela