myshelg!

Publicerad 2008-11-08 00:25:03 i Allmänt,

Den senaste veckan har gått lika fort som alla andra.
Jag har varit på körkortskurs som jag faktist inte minns något av men jag har precis lärt mig att man ska trycka ner kopplingen när man både gasar och bromsar så nu kan vi gå vidare till nästa nivå, tex. hur man backar. Teorin får jag nöta in om 2 år när jag sitter och gör the big test. Sen är det bara för mig att tuta och köra på gator och torg!
Obama vann usa valet och där med känns det roligare att arbeta vidare med projektet vi gör i skolan. Återstår bara att jag, karro och jessica vinner vårat.
Jag har varit otroligt seg på morgonen denna veckan och ska bli så otroligt skönt att få sova ut i helgen. Som jag bara ska mysa mig riktigt ordentligt igenom så jag har batterierna laddade inför de  två redovisningarna jag har på måndag in school.
Förut släppte både jag, emma, sofie och sussane loss och både sparka och slog ur oss allt på dagens combat pass. Mot kvällningen blev det mys med tacos, godis, chips och dricka till filmen mamma mia, mysmysmys!
Tryckte i mig kanske lite väll för mycket och blev därför nästan spyfärdig, bläsh!
Ögonlocken är inte öppna så länge till..
Beger mig till sängs och somnar till oc, like always! :)
Morgon dagen ser fullbokad ut, sånt gillar jag!

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2008-11-08 19:05:08

OOOOOOOOOOO så kul och supermys det var i FALUN !!!????

Postat av: xonx

Publicerad 2008-11-08 19:09:42

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna med bloggkoll.se



/Xonx

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela