Mysmysmys!

Publicerad 2008-11-16 21:16:31 i Allmänt,

Varför kan inte helgen var jämt liiite längre? Så man får verkligen njuta av ledigheten. Nu försvinner den lika fort som den kommer..
Inte för att min helg har varit helt förstörd, tvärtom..
Har myst igenom mig den. Med både min kära mor och en crasy jessica!
Kändes nästan som det var år och dagar sedan jessica slaggade hos mig så vi tog tillfället i ackt och spikade in lördagen.
Åkte till ica och inhandlade dricka o godis som vi sedan avnjöt till filmen taitanic, mysmys!
Jag blev så förälskad i det nya combat-passet så det har komit en hel del sparkar och slag från min sida. Vilket även jessica fick känna på när jag råkade få till ett riktigt slag på hennes käke, ops sorry! :)
Efter att jessica tillslut fick upp mig imorse. Vi har totalt bytt sovvanor hon och jag. Nu är det jag som sover fram till 12 och hon till 9.
Låg och degade lite extra i sängen när vi for in till staden för att käka och bowla. Jessica vann med några enstaka poäng men jag var den enda som fick stricke!! :D
Jag åkte vidare till mörmohallen med julia och karro för att kolla på 92 killarnas match som blev oavgjord.
Nu sitter jag här och laddar inför nya shemat som inte alls ser bra ut.. urs!
Ser ifall fram emot combat imorgon. Anna goes craysyyy! wrawrrr...

annamaria;

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2008-11-16 21:41:25

ååååh sötis! måste erkänna att jag fick ett fett smile nu när du skrivit, öa, sally, minigolfen och toppless-solningen på öland.. MYYYYS-minnen! å glad blir ja!



när ja kommer hem är det du&jag som ska på combat :D



(L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela