julkänslor!

Publicerad 2008-11-28 16:02:31 i Allmänt,

heeeeelg!! :D jag kan inget annat än å bara njuta! :D
Idag kom vi till skolan i onödan kan man väll säga.. Hade endast gk sen fick vi sluta.
Satt och sjöng julsånger med louies och terece på den lektionen, mycket vackert! :)
Det är så mysigt på stan nu också eftersom dom har satt upp massa julbelysning och spelar jullåtar i affärerna!
Jag och karro fördrev tiden i alla skoaffärer som fanns i stan för vi båda är på jakt efter ett par skor. Jag hittade mina älsklingar på din sko.. men jag är pank!
Vill ju så gärna ha dom skorna, får ställa mig och sjunga några jullåtar till på torget så kanske jag får dom tillslut ;) Haha.
Även en snygg tröja på gina. Ja, man vill ju vara miljonär i sånthära tillstånd..

Jag hade tänkt mig att vara riktigt duktig och ta hem mitt historia arbete så jag kan jobba med det under helgen. Så jag skicka det till min mejl och skulle öppna det nu här hemma. Men tror ni inte att skolan har en nyare verson av word och jag har den gamla så jag kan inte öppna det.. Jaja, då har jag ifall ngt att göra på tisdag.
Just nu sitter jag och sjunger med i all i want for christmas is yoooooou!
Första advent på söndag och då ska det bakas lussekatter och drickas julmust, julkänslor i bott!
Snön, vart är du när man behöver dig som mest?





annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela