för att..

Publicerad 2008-11-10 17:05:23 i Allmänt,

Det är så typiskt att man aldrig ska bli nöjd med sig själv på bild.
Fick skolkortet idag och jag vill inte lägga någon kommentar om det för fy bövulen vad jag ser ut, ursurs!

Sitter här och har lite beslutsångest över vilket pass jag ska gå på idag.
Står mellan combat eftersom dom börjar med ett nytt pass idag så man kan hänga med från första början.
Eller pumpen eftersom det är såå roligt att stå och känna sig hur stark som hellst och faktist så har jag ökat mina vikter med hela 1,5kg, träning ger färdighet som man brukar säga.
Har fortfarande träningsverk i ryggen och armarna.

Jag tror det har blivit riktigt kallt ute nu, eller jag tror inte jag vet. Jag känner även det. För gud vad jag fryser i både skolan och hemma jag som aldrig brukar frysa utan sitter istället och klagar över hur varmt det är när de andra sitter och hakkar tänder.
Men nu är även jag en av dom som sitter och hakkar tänder. Ska bli oerhört skönt att få upp värmen när jag tränar senare. Återstår bara vilket pass jag tar...
Äh, jag tar pumpen med en halvtimmes powerwalk på rullbandet innan, låter utmärkt.


                                               

saknar 9D! :)<3

annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-11-10 20:30:22

jag gråter minst en gång i månaden, jag saknar varje dag, jag vill ha det som förr...

jag pratar om 9d (L)

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-11-10 22:25:14

Jag saknar 9D hela tiden! Fy bubblan vad bra vi hade det.. Saknar oss!<3

Postat av: soffan

Publicerad 2008-11-11 21:12:13

fel beslut.. du skulle tagit combaten jö! halllllååååå! jag får nog komma hem snart igen o banka vett i skallen på däjj! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela