27 november

Publicerad 2008-11-27 20:38:05 i Allmänt,

Idag har jag känt mig som en riktigt yr höna.. Jag har sprungit hit och dit..
Sovmorgon imorse var välbehövligt, jag har vaknat utvilad i 2 dagar nu och det är underbart.
Hade gk första lektionen och sen en halvtimmes historia. Där vi fick glädjande besked. Vi vann president valet över Ali och simon, vilken lättnad!!! :D Dock vann vi inte hela skiten men det är skit samma.
Drog ner till stan för att gå på synundersökning eftersom vi avbokade den förra tiden eftersom jag blev sjuk. Så idag var det dax för den nya.
Tog mig 2 minuter och jag ser utmärkt, lättnad även där att jag slapp glasögon. Så nu är det bara att skicka in papret så kan jag få övningsköra!!! :)
Jag mötte upp jessica och chille så dom kunde fördriva tiden med mig lite tills mamma kom. Men dom tyckte det var så jobbigt så dom drog efter 10 minuter.
Då fördrev jag tiden med att shoppa loss. Hittade mig ett par jeans, två linnen och en tröja.
Mamma kom tillslut då vi inhandlade en julklapp till mig! :)
Vi åkte vidare till bergvik där vi skulle storhandla. Även pröva den nya biltvätten.
Jag tror nog mamma hade roligare åt den än vad jag har när jag åker balder. Bilen blev ifall ren och fin! :)
Nu sitter jag här helt slut i hela kroppen och ska ta mig en varm dusch strax.

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela