lördag, söndag, måndag.

Publicerad 2008-11-23 23:24:40 i Allmänt,

Gårdagen var allt annat än rolig. Jag hatar att vara sjuk. Men endå var det skönt att ta igen sig en dag till så man kan bli frisk igen och återgå till det normala. För man blir faktist låst med vissa saker när man är sjuker.
Jag tog mig en promenix i brist på annat. När jag sedan drog med mamma till coop 15 minuter innan dom stängde för jag ville köpa mig lite gottit tills beck filmen som gick på tv.
Men under den tråkiga kvällen igår så lärde jag mig både att gilla mörkchoklad och gravad lax, jag gör framsteg!

Dagen idag var desto roligare. Jag och jessica styrde in mot city för att kolla på när girlsen dansade i mitt i city, riktigt duktiga måste jag säga. Så alla som läser min blogg (förstår att det är typ alla) som dansade idag kan ju få lite beröm av mig nu, bara att ta emot! :)
Efter att ha sprungit runt på olika fik i stan, då det har både varit fult och inte dugit så slutade vi på det nya cafe T.
Jag prövade deras chai tea och vi kom fram till att det smakade som de bruna pinnarna man sätter i apelsinerna på julafton. Dock var den inte lika god som waynes chai latte, den slår allt med hästlängder.
Efter att suttit med lovisa och discuterat om att vi skulle rasa granen inne i mitt i city så förhindrade oss vakten med hans blickar mot oss, han kanske läste våra tankar? :)
Men kan man få böta om man riven en gran? Eller får man bara frågan; varför gjorde du det för? För visst vore det ju lockande att riva den höga granen.. haha, ja. Roligt samtalsämne. Och ni kan vara lugna, jag ska inte riva granen. Räcker med att jag gör det i mina tankar.
Nog om den saken, vad har jag hunnit med mer idag?
Jo, juste. Jag och jessica åkte hem till henne och kollade på en skräckis. Vet inte fall jag ska kalla den just för skräckis, mer en sån film man får panik för och sitter och skricker åt henne vad hon ska göra att; NEEEJ, gå inte in där!!!
Den var ifall riktigt bra. Kanske ska berätta vad den heter, Prom night. Helt värd att se.
En sak som var väldigt känsligt i filmen var när dom var på balen och en av dom säger att det var sista gången dom gjorde ngt tillsammans för sen skulle dom splittras och gå egna vägar i livet.
Det fick mig att tänka på när vi hade våran bal i 9;an då vi stog med armarna runt om varandra i 9D och säger att det är sista gången vi är ett helt 9D, vi skulle också splittras.
Alltså jag har fortfarande inte fattat att vi har splittras, vi var som en enda stor familj. När man besöker mörmon nu förtiden känns det som att vi fortfarande går där.
Jag saknar oss, vi 9D.

Imorgon ska jag till tandläkaren och jag kommer dö.. Var lättare att gå dit när jag var mindre för då längtade jag att gå dit. Jag ville till och med ha tandställning när jag var mindre, även glasögon. Men nu är jag raka motsatsen. Kanske för att jag har blivit äldre och inset vissa nackdelar.

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela