tisdag

Publicerad 2008-11-25 21:30:56 i Allmänt,

Idag var det då tisdag och eget schema på infokomp. Jag jobbade med historian för att ta igen efter att jag har varit sjuk. Satt och skrev så ögonen blev helt snurriga, jag överpluggade enligt andreas..
Lars var snäll idag och lät mig, karro och kristoffer att sluta tidigare än alla andra eftersom vi bodde så "långt" bort.
Karro hängde med mig hem efter skolan då vi gjorde våfflor. Sen somnade jag i soffan, social jag kände mig! :)
Nu sitter jag här och skickar över massa bilder till jessica, vi är inte seriösa på ett enda. Vi är så galna hon och jag. Vi älskar att vara speciella.

Imorgon är det onsdag och jag vill träna, men får icke! :(





annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela