en för alla, alla för en!

Publicerad 2008-10-16 20:29:30 i Allmänt,

Dåligt upptadering av mig på sistonde.. Ingen har väll lidit av det hoppas jag! ;p hähä.
Torsdag idag redan, Fredag och helg imorgon uh va gött.
Vaknade 10 minuter innan jag skulle gå till bussen imorse så fick bli mjukis och no make up och sovknuten orörd today. Behöver jag säga att jag kände mig sleten?
Invigning av den nya lokalen i skolan idag. Rätt överdriven också. Med klippa band, den högsta chefen över infokompskolan höll tal, flagghissning, trumpet spelande och mingel. Ja, det var ju ifall skönt att slippa matten ;p hähä.
Körde ett riktigt hårdträning på sats efter skolan. Med 15 minuter crosstrainer sen 30 intervaller på rullbandet, sen ben/lår träning och avslutade det hela med ett riktigt jobbigt pass core. Jag kände att jag hade lagt ut varenda energi i kroppen så jag var helt slut när jag åkte hem.
Fredag imorgon sa vi ja, den ska jag ta vara på genom att umgås med den bästa. Jag ser godis, handboll och mys framför mig! <3

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela