Helgen!

Publicerad 2008-10-19 16:28:36 i Allmänt,

Det är söndag.
Helgen har varit lugn och gått oerhört fort.
Gårdagen spenderades med karro till en början sen kom även julia vi degade i soffan och hade stora förväntningar.
Mot kvällningen ändrades våra planer och våra förväntningar dog ut..
Jag åkte hemåt och hämtade upp jessica påvägen så hon henkade hem till mig.
Jag bytte om från mjukis till jeans och vi tog bussen in mot staden.
Träffade på chille och johan som vi umgicks med ett tag.
Mötte på shanell och stelios också, vi slog oss ner inne på donken och jag hade verkligen längtat efter att få äta hamburgare.
Jag vart så besviken när hamburgaren var stenhård och smakade gamal skorpa och pommesfriten var hur kalla som hellst..
Snart ska jag kolla på 92 killarnas match med orrak och lovisa! :)
Tonight blir det gossip! :)

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela