tisdag!

Publicerad 2008-10-07 11:52:20 i Allmänt,


Tisdag idag hörde jag gubbar! ;) haha.
Befinner mig just nu i en av datasalarna på skolan som är hur varm som hellt. Har lars dragit på bottvärmen på ac:n eller? ;p Eller är det bara jag som är för överhet? :)
Snart är det lunch och jag är riktigt hungrig. Fisk på menyn känns inte så lovande, men jag har lovat mig själv att idag ska jag äta fisk. Jag äter aldrig fisk annars men vill lära mig så idag ska jag göra ett framsteg, fårse om jag kan svälja eller spottar ut på en gång, höhö.
Jessica och karro sitter brevid mig båda två spelar spel.. eller nej, jessica sitter och sjunger vääääldigt vackert! ;d
Vi har varit på duktiga idag att vi har tagit tag i samhället och skrivit en hel del om det, ifall jag. Eftersom det ska vara inlämnat imorgon.
Det är inte så skönt att gå i trappor för mig idag efter som jag har världens träningsverk i hela kroppen.
Körde hårt på pumpen igår med lite extra vikt på, huuur skönt som hellst att köra järnet!
Nej, bäst jag ber både jessica att sluta sjunga och karro att nöra spel. Jag vill ha maat nu. =)
Spinning blir senare, sen hem till pappi, ska bli kul :)

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela