rolig dag! ;D

Publicerad 2008-10-20 20:57:26 i Allmänt,

Ny vecka med nya möjligheter ;d
Dagen började med att jag låg och drog mig lite extra i sängen och gick upp vid halv 8. Måste skärpa mig med att gå upp tidigare, jag får bygga mig en katapult till säng så när klockan ringer så flyger jag ur sängen haha smart va? ;d
Skoldagen har endå varit rolig idag. Jag och Karro skulle skriva ut våran bild på färgskrivaren och det slutade med att alla papper sögs upp i skrivaren och fasnade, hahaha. Hur lyckas vi? Så vi fick plocka isär skrivaren och försöka dra ur papprena med händerna, de slutade med att vi hade fult med färg på händerna. Jag skratta så jag fick ont i magen för det var så komiskt!
Fick sluta 2 timmar tidigare också, lars är bara för snäll ibland alltså! :D
Jag henkade med karro hem, vi kollade på gammla kort från när hon var liten och vilken sötboll hon var alltså! :D
Letade också efter en speciell skiva så vi kollade på massa olika skivor och lyssna på massor av gammla godingar låtar, minnen man fick alltså!
Mot kvällen skulle de fira karros mamma som fyllde år, grattis till dig! :)
Så jag åkte hem till pappa och var hemma hon honom en stund, mys! =)
Imorgon blir det frukost på sjöqvisten, mums! :D


Säger bara: hahahahaha!
lite färg på fingrarna också ser man! ;d



annamaria;

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2008-10-20 21:14:09

fastnade för mig och sandra också. Slutade med att det bara kom ut vita papper hela tiden

Postat av: Pappa

Publicerad 2008-10-21 07:30:48

MMMMMM så mysigt när du kommer Så duktiga ni är med skrivare kan man ringa till er om man får problem hemma (hi hi)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela