Torsdag! ;d

Publicerad 2008-10-23 11:45:11 i Allmänt,

Buon giorno! 

Sitter in tha school och väntar på att karro har kollat klart på tila avsnittet på datorn. Det sista, hon får inte berätta något och jag dras med blicken till datorn men vill inte. Jag vill vänta till de spännande avsnittet tills ikväll.
Fast, jag tror jag missar det :(
Det är halloweenpartey i skolan med övernattning, men jag tror inte jag ska sova här. Återstår att se hur kul det är faktist. Men eftersom vi inte är lediga imorgon så tror jag att jag åker hem och sover.
Jag är så jäkla hungrig så jag tror magen vänder ut och in på sig snart, känns som det faktist.
Jag, Louise, Karro och Jessica ska in till stan och äta på lilla saluhallen förutom karro som ska äta på bk :)
Träna core efter skolan, kul.
Jessica och stelios sitter brevid mig och pratar om filmer, några vi ska se ikväll kanske? :)
Ser ifall fram emot att se stelios utklädd till grekisk gud ikväll ;d
Själv ska jag komma som mjukis, hö-hö.
Nu är karro klar så nu kan jag äntligen få äta! =)

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela