godnatt

Publicerad 2008-10-21 23:09:35 i Allmänt,

Kan skriva ett litet inlägg innan jag går och sover är faktist väldigt trött.
Nyss kollat på tila tequila, ruggit bra! ;d
I skolan blev jag klar med både historian och AL, käns så bra att vi har studietid hela tisdagarna så man kan jobba med de man vill.
Även en annan sak som är ett STOOOORT plus till infokomp är att vi varken har prov eller läxor, fatta gött :D Alltså är det väldigt slappt. Slippa tänka att man måste plugga och shit när man kommer hem som alla andra måste höhööh :D
Karro henkade med mig hem efter skolan tills runt 6 då jag drog in till sats och tränade och karro var med ludde.
Sängen blir. Natti natti <3

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-10-22 17:43:22

Måste erkänna att jag blir lite smått avundsjuk att ni inte behöver plugga!;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela