Spa-weekend.

Publicerad 2008-10-31 11:55:35 i Allmänt,

Yes, jag är medveten om att jag har varit frånvarande från bloggen. Inte känns sånt sug till att skriva plus att det är lov, vilket betyder att jag har gjort annat än att sitta framför datorn.
Jessica har varit i london under lovet och upptäckt londons alla stressiga gator. Fått mig 2 samtal direkt från london och hon verkar trivas! Skönt att du snart är hemma.
Den första snön kom igår också. Inte för att den la sig ner på backen men kallt var de.
Jag själv har spenderat mycket tid i mitt andra hem (haha) på sats alltså. Kört hårdträning hela veckan och gud så skönt det är när man är klar. Kändes i hela kroppen efter gårdagens core pass att jag har kört hårt.
Därför passar det utmärkt att jag drar iväg på spa under helgen och bara mår gott med min lövley P.
Massage, ansiktbehandling, bubbelpool u name it.
Hoppas och ber om att affärerna är öppna också så vi kan ta oss en shopping runda, återstår att se.
Bäst jag gör mig iordning. P kommer snart och hämtar upp mig så ska vi till oliven för att ladda upp!





Happy halloween
annamaria;

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2008-11-06 11:49:11

dålig uppdatering tjejen, lööve ju

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela