Norge, here we come!

Publicerad 2008-10-02 18:37:16 i Allmänt,

haha, inte trodde jag att man kunde få sån träningsverk utav att spela badminton. Jag har träningsverk i armarna och låren, även de flesta i klassen oxå så vi har klagat lite idag, haha.
På lunchen gick jag, karro och jessica till oliven och käkade, muuuums! Fast, karro åt ju på bk, självklart.
Och jag trodde aldrig att jag skulle säga detta i hela mitt liv, men mattelektionen idag var rolig :o Det var pga av en sak, läraren. Annalena var ledig och vi hade frasse, vilken sköning alltså. Även jag och karro jobbar bra tsm nu för tiden. haha, tiden på mörmon då vi jobbade tsm fick vi utbrått på varandra stupikvarten, men vi har lungnat ner oss lite nu ifall ;D höhö.
På historia lektionen som inte alls var så seriös fick vi sluta en timme tidigare, haha. Undra varför? ;)
Åkte med mamma och handlade senare för att köpa lite godis m.m till resan imöra då jag och lisa åker till norge och hälsar på sofie och zäta! ;D Ser jag fram emot, ska bli hur roligt som hellst :D mysmysmys!
Packa, duscha, äta, idol, sova det är de jag måste göra!
Först ska jag springa över till lisa en snabbis! :)
Ha det så bra, hörs på söndag! :)



annamaria;

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2008-10-03 07:26:46

Hej Anna .

Var rädd om dej i Norge älskar dej vi hörs Kram Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela