både onsdag och torsdag! :)

Publicerad 2008-10-09 14:31:27 i Allmänt,

Veckorna går så fort så det känns som att det endast är måndag och fredag.
Fast idag är det onsdag, började tjugo i ett. Fick skjuts in av jessicas mamma så snällt av henne. :)
Blev äntligen klar med samhäll där vi skrev om demokratin i usa, dötrist men nu är de över med det. 
På idrotten körde vi skvosh, det är ju så roligt! :D Men jag fattar inte hur jag lyckas skjuta bort 2 bollar, bra där ;d
Och behöver jag säga hur mycket träninsverk jag har i låren? Jag ser säkert helt sjuk ut när jag går.
Blev en liten tripp på staden efter skolan för jessica visste inte vad hon skulle köpa till mig i present. Så hon tvingade med mig så jag fick peka ut.
Karro kom till mig igår kväll, vi satt mest och prata. Sen följde jag henne till ludde, påvägen hittade vi en död groda med tarmarna utanför. Inte så fresh.. :p

De var igår de, jag skrev de igår men när jag skulle publicerade så lagga datorn upp sig som vanligt så det funka inte. Nu sitter jag ifall i skolan på deras datorer som går tusen gånger snabbare än min där hemma!
Såndära lång dag ända till tio över 4.. men de går fort, hoppas jag! Har ju mine class som förgyller dagarna! :)
Patrik var på besök förut, länge sen man såg grabben, riktigt kul att ses igen! :d
Försöker mig på att skriva ner det jag har skrvit förhand på ett papper på datron eftersom allt måste vara dataskrivet. Kalla kriget är endå rätt intressant så det går nog bra! Jag tror jag är den enda som jobbar om jag kollar runt om mig så sitter både louise, karro, erik och ali och spelar.. vilka g33ks dom är, höhö.
Eller jag och jessica dunkar bra musik ifall.
Slutar om en och en halv timma.. drygt.
Efter skolan ska jag med karro till bergvik en snabbis för hon skulle hämta sina kort sen ska jag köra core på sats, så kul :)
mamma kommer och hämtar upp mig efter det så ska vi åka och handla inför morgondagen, mine födelsedag.
Som verkligen inte känns som jag fyller år imorgon.. roligare att fylla år när man var mindre! Nu är de så svårt att komma på vad man önskar sig osv. Men jag ser ifall fram emot morgondagen, känns som det endå kommer bli kanon om allt går som planerat! :)<3
Nej, bäst jag börjar skriva ner det som jag har skrivit så jag blir klar.

annamaria;

Kommentarer

Postat av: jlihavana

Publicerad 2008-10-09 22:10:57

fín stavning på squash ;) skvosh

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-10 17:21:32

va? skvosh stavas de!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela