Softish! ;d

Publicerad 2008-10-24 14:43:15 i Allmänt,

Vi ska få nytt shema efter lovet, där med så har vi inte så goa fredagar längre. Går till tio i 3 istället för tjugo över 12, blä på det.
Kan väll inte påstå att hela shemat var bra, det sög faktist om man ska utrycka sig så..
Till och med sovmorgonen till 1 på onsdagarna är borta....

Jag hade faktist ingen ork till att gå upp i morse, jag var så trött och ville bara sova vidare..
Men låg och drog mig till halv 8 så jag fick stressa iväg till skolan.
Men det komiska var att när jag satt på bussen så ringde jag och väckte både karro och jessica som hade försovit sig.
Har jag blivit som en väckarklocka för dom eller? Eller ifall åt jessica.. haha.
Skoldagen idag har varit sådära softish.
Vi kämpa vidare på vårat presidentval för att vinna över Ali och Simon, ni ska bara höra oss när vi sitter och smider planer om varandra. Nästan så att vi kan starta upp en fight här och nu. Okej, där tog jag kanske i. Grabsen är ifall hur sköna som hellst och vi har bättre idéer än dom så vi ser oss redan nu som vinnare.
På gk:n fortsatte vi fixa och dola med bilder i ps så roligt nu när jag äntligen har komit underfund med hur man gör.
Jag och jessica hade väntat sen i tisdag att få dricka chai-latte så vi tog oss tid till det idag och satt på waynes och sörpla i oss en varsin kopp. Jag är helt förälskad i det.
Fast jag undrar allt när jag ska börja dricka kaffe, det är så många utav mina vänner nu som dricker kaffe. Själv avskyr jag det. Jag kanske inte kommer bli någon kaffe människa? :) Jag får bli en chai-latte människa istället. Ha-ha..

Jag känner mig helt orklös till något idag. Vill bara dega mig igenom dagen. Vilket jag även ska göra. Mjukisdressen är redan på, inget smink. Fast jag har inte haft smink på mig under hela veckan, huuur skönt som hellst!
Ska strax bege mig hem till jessica och mysa med film och något onyttigt kanske? ;p
Film står ifall på listan!
Där har ni min fredagkväll..
Så jäklans skönt med lov nu också. Ska bara njuta gärnet ;p


                                                                             
Queen of BK.

and the bitches.



annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela