helgens galej + tröttismåndag!

Publicerad 2008-10-13 14:12:06 i Allmänt,

Helgen har varit underbar..
Jag hann både fylla 16, blivit förälskad i chai latte och även inhandlat de ena och de andra på stadens alla gator, mysmysmys!  
Födelsedagen ja var ju i fredags, den firades med både släkt och vänner. Inte för de kändes något att jag fyllde år men det var endå roligt. Bruden droppade in hos mig runt 7 på kvällen då dunkade vi musik och när middan stod på bordet hade vi massor att prata om, när klockan blivit dax för att åka in till stan för att bowla på nöjes så ändrades planerna ganska så snabbt när vi kom dit eftersom vi inte fick vara där pga att vi var minderåriga. Men när jag ringde och kolla innan så var det helt okej att vara minderårig på en fredagkväll för att bowla. Det var rätt kul att 7 tjejer står och skäller ut en vakt. 
Men vi hade endå humöret uppe med både allsång och skratt. Och vi kom även överens om att girlsnights ska vi ha oftare för gud så mysigt det är, right bruds? :) 



Lördagen tog jag mig in till stan med jessica som svans. Vi satte oss på waynes och drack chailatte som är nya favoriten från min sida och bara pratade, mys!
Jag var på jakt efter ett par skor och de hittades på dinsko. Nu har jag gått in dom hemma så dom känns bra.
Inhandla även mineralsmink och träningslinne. Så nu har jag allt jag behöver ett tag ifall :)
Mot kvällningen åkte jag hem till karro dit även julia och lovisa kom. Vi blev liggandes i soffan och degade, tv och prat blev. Vi hade helt enkelt inte ork till något annat.

Söndag vaknade man av att det var fintväder och då blir man alltid på så bra humör.
Jag åkte hem till pappa och umgicks med han hela dagen, mys!
Resturangmat, ikea och softis blev det. Jag var så trött så jag låg och kolla på tv med choklad och glass som sällskap till oth och gossipgirl när jag sedan åkte hem till öa igen och ränsade både garderoben och hyllor, duktigt av mig. Men det är så typiskt att man får sån kick och gör det på kvällen. Var ifall kul att hitta gammla bilder som man helt glömt bort.

Idag är det måndag och jag vaknade halv 9 när jag började tio i 9. Bra där anna! De gick ju ingen buss försen om en halvtimme och det orkade jag inte vänta på. Men som tur var skulle jessica precis åka bil till skolan då de var så snälla och hämtade upp mig.
Så jag har varit lite som en berg och dalbana i mitt humör idag kan jag ju säga. Först satt jag och irriterade mig på att det var en sladd under mig och sen satt och skratta åt en ful bild på datorn helt plötsligt.
Glömde nyklarna i sal 10 och oj vad jag inte var vaken..
Nu är jag ifall pigg och glá. Sitter mitt i ac blåsten och den är iskall ska jag säga er. Så jag blir inte förvånad om jag är förkyld imorgon.
After school ska jag träna pump på sats, wiho! ;d

Oj, jag hade mycket att säga i detta inlägg. Jag var riktigt skrivsugen helt enkelt.
Men nu ska jag logga ut och gå till andra byggnaden så lars kan pricka av så jag får gå hem :)

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2008-10-13 15:03:21

Hej 16 åringen

Så kul vi hadde i går Nettan tycker du är så vuxen och söt men det visste jag redan och att du är bäst



Kram Pappa

Postat av: Julia

Publicerad 2008-10-14 17:22:50

fetttttt mys!

tack för att du är du och tack för maten<3

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-10-16 19:29:25

Tack för kvällen bruds, alltid lika mys med er!<3



Kvällen blev lyckad trots krångel på nöjes och sånt, tack ANNA!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela