be strong, hunny!

Publicerad 2008-09-09 16:25:22 i Allmänt,

Rätt soft dag i skolan idag. Började vid 9 med mentorsamtal sen vid 11 skulle vi vara vid svt och kolla läget där.
Så nu vet man hemligheten bakom värmlandsnytt, coolt. Att vara pogramledare och jobba med tv verkar hur roligt som hellst jö. Jag som inte har någon alls aning om vad jag vill jobba med är detta kanske något jag kan tänka mig ifall.
Karolina och Jessica var så snälla idag så dom hängde med mig till mache så jag fick äta en gööör god sallad. De åt på bk, urs :p
Jag tog bussen vidare mot sjukhuset för att hälsa på Lisa som troligtvis måste operera bort blindtarmen. Så synd om dig sötis. Hon var inte alls pigg, när jag gick så skulle hon på operation. Får höra av mig till henne imorgon och höra hur det gick. Bra hoppas jag! :)
Tillbaka till stan igen denna gången till clipodroom där karolina skulle klippa sig, riktigt fint blev det. Jag blev riktigt sugen på att göra något med mitt hår när man kollade i frisörböckerna osv. En tjej som klippte lugg och blev hur snygg som hellst, jag blev riktigt sugen på lugg faktist men förra gången jag hade det var jag inte alls nöjd, kanske var för att jag klippte själv, jaja. Får se hur det blir med den saken, om jag känner mig rätt så klipper jag det inte alls. Jag ska ha lång!
Eftersom jag och jessica fick en sån lätt förtjänt bio biljett igår så tänker vi utnytja den nu med att gå på sex and the city filmen ikväll, jag har inte sett den enu. Ska bli mys ifall..
Men innan det kommer en larmgubbe hit och förklarar hur vårat nya larm i huset fungerar. Nu är vi säkra, så nu kan jag nog vara ensam hemma själv och gå ner i källaren på kvällen, fast bara kanske! ;)
Sovmorgon imorgon till tjugo i 1, jag älskar det.



annamaria;

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-09 17:14:43

Den filmen är bra!

fin blogg du har, jag läser den varje dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela