god eftermiddag!

Publicerad 2008-09-20 13:56:47 i Allmänt,

phuuu.. jag är äntligen klar med rummet. Storstädning på högnivå blev.
Damsugning på golv och möbler, nybäddat, dammat.. osv. Nu är det fräsht och fint, nästan som man längtar tills man får krypa ner i sängen och känna att det är nylagt och rent. Man sover alltid så mycket bättre när det är så.
Lite före och efterbider tog jag på mitt 'vackra' rum..

Före:
kläder här och kläder där.. som vanligt.


Efter:
inga kläder här och där.. ovanligt. hähä, nej skärpning nu anna!


Sats vs. ut och springa nu.. vädret är ju endå fint för tillfället. Tar mig nog en springtur på mörmospåret 2ggr.


Juste, jag måste bara. Eller ni måste lyssna på denna, jag ryser varje gång jag hör den. 5ggr i rad har jag lyssnat på den nu tröttnar aldrig.
 Den är såå fin.
Winter - Joshua Radin!


 

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela